Wednesday, November 29, 2006

ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ!!!!

Σκαρφάλωσα στις ποιο ψηλές βουνοκορφές
Τα μαλλιά μου άγγιξαν τα σύννεφα...
Οι ηλιαχτίδες ρίζωσαν στην καρδιά μου
Άνοιξα τα χέρια μου...Προσευχόμουν στον ουρανό
Ερωτεύθηκα τα αστέρια
Κι αυτά κύλησαν στην αγκαλιά μου...
Ο παράδεισος δραπέτευσε
Οι Αγγελοι τον κατέβασαν στα πόδια μου...
Οι καμπάνες ηχούσαν χαρμόσυνα
Ένας αετός άνοιξε τα τεράστια φτερά του
Έκλεισε μέσα τους τον ουρανό
Τον κύλησε κι αυτόν στα χέρια μου...

Η θάλασσα έφυγε μην ψάχνεις να την βρεις
Κοράλλια πολύχρωμα στολίζουν τα νερά της
Οι αστερίες ξεκόλλησαν από την άμμο
Κρύφτηκαν στον ουρανό μου...
Τα κοχύλια στόλισαν τις ρίζες των δένδρων...
Οι γλάροι κουβαλούσαν χρυσάφι από ναυάγια
Οι πειρατές αναστήθηκαν για λίγο...
Μπουρλότο έβαλαν στα κανόνια για να γιορτάσω...
Μια κουκουβάγια φύτεψε Σοφία στους πλανήτες...
Σύσκεψη στην άκρη της γης έστησαν
Απόφαση πήραν...Ήλθαν κι αυτοί και φώλιασαν γύρω μου...
Η ημέρα ερωτεύτηκε την νυχτιά...
Γιατί δεν ήθελε να σκοτεινιάσει...

Ολα αυτά για σένα καλή μου..μα εσύ είσαι μακριά μου..................

No comments: