Wednesday, November 15, 2006

ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ........????????


Σε ένιωσα σαν το τέλειο, το ιδανικό άλλο μισό μου. Μπορεί να μην ξαναβρώ κάποιαν σαν εσένα!!! τι μπορεί??? σίγουρα!! γι' αυτό δεν πρέπει να σου κάνω κανένα κακό. πρέπει να είμαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό. πρέπει να σε φυλάξω καλά. να σε κρύψω πολύ βαθιά μέσα μου. στην ψυχή, στο μυαλό μου. να μην μπορεί να σε δει κανένας. μόνο η ψυχή μου και το μυαλό μου.

Περάσαμε καιρό όμορφα μαζί. Και σίγουρα έχεις να θυμάσαι κάποια όμορφα πράγματα. Αλλά οι δύσκολες στιγμές για σένα ήταν πολύ περισσότερες , κι αν συνεχίσω ίσως υπάρξουν κι άλλες, και δεν το θέλω.

Σκέφτομαι τι , τελικά, είναι προτιμότερο : να "ζεις" με αυτήν που αγαπάς έστω και αν εκείνη δε σε αγαπά ή να θέλεις να είναι εκείνη ευτυχισμένη, να χαίρεσαι, έστω και αν αυτή η ευτυχία δεν προέρχεται από σένα; Εγωιστικό , ίσως, το πρώτο θα μου πείτε και άδικο για τον εαυτό μας. Από την άλλη, πολύ μεγαλόψυχο ακούγεται το δεύτερο. Αφού δεν είμαι εγώ ευτυχισμένος γιατί να είναι εκείνη (από κάποιον άλλον). Κι όμως, πιστεύω πως αν αληθινά αγαπάς κάποιαν, τότε θέλεις να είναι καλά και ας σε κρατά μακριά της. ας ¨φυτοζωείς" μακρυά της. Θέλεις να είναι ευτυχισμένη, χαίρεσαι με την ευτυχία της ακόμη και αν δεν της την προσφέρεις εσύ. Ίσως αυτό να είναι τελικά που μετράει περισσότερο....

.....................Μα πως είναι δυνατόν να σταματήσω να σκέφτομαι, να βλέπω, να ακούω και να ΑΓΑΠΩ τον άνθρωπο που με έκανε να ερωτευτώ αληθινά, να αγαπήσω για πρώτη φορά πραγματικά??? Τον άνθρωπο που ομόρφυνε τη ζωή μου??? δεν μπορώ να το κάνω αυτό. αλλά μπορώ να κάνω κάτι άλλο. κάτι που "είναι καλύτερα έτσι" . αλλα τι είναι αυτό????.............................

.....................................δεν ξέρω τι να κάνω!!! ................................τι να κάνω???? Άγγελέ μου πες μου?? "πως θα είναι καλύτερα" η καρδιά μου?? η μάντυ μου??? Τι κάνουν οι άγγελοι σε αυτές τις περιπτώσεις???? θέλω να είμαι ο άγγελος της, ο καλός της άγγελος και οχι nightmare.

δεν πρέπει πότε να βγουν τα όνειρα της Τρίτης!!! "Είναι καλύτερα έτσι" ._._

No comments: