Monday, June 11, 2007

Άστρα μην με μαλώνετε....



Αφιερωμένο......

7 comments:

μαριάννα said...

Ίσως το πιο όμορφο και τρυφερό παραδοσιακό τραγούδι της Κρήτης...
Το έχω σε όλες τις εκτελέσεις και όλοι τους είναι καταπληκτικοί. Με κορυφαίο, ποιόν λες; Το Νότη το Σφακιανάκη! Φυσικά και Λιδάκης και Γαργανουράκης εξαιρετικοί, αλλά ο Νότης ειδικά σε αυτό, άπαιχτος! Θα το ανεβάσω και θα στο χαρίσω. Ξέρεις αυτό χορεύεται με Σιγανό... ένας χορός πολύ απλός, λικνιστικός, με ανοιχτά χέρια αγκαλιές...
Να είσαι καλά για τα όμορφα που βάζεις! Σε φιλώ...

invita said...

Και εσύ να είσαι καλά για τα όμορφα που λες, και να δέχεσαι πάντα αφιερώσεις. Καλημέρα και φιλιά...

μαριάννα said...

Ήταν αφιερωμένο και σε μένα μάτια μου όμορφα; Μάτια μου γλυκά κι αγαπημένα; Χίλια φιλιά!!! Θα ανταποδώσω τάχιστα... :)

invita said...

Αφιέρωση για να μην με "μαλώνεις".....που είμαι καμιά φορά στα πατώματα...;)Σε φιλώ!..:)

μαριάννα said...

Είσαι καλά; Πού είσαι; Αν περνάς καλά, χαλάλι σου! Μόνο στα πατώματα να μην είσαι... ;)
Αγκαλίτσες πολλές! Στριφογυριστές!

invita said...

Καλημέρα καλή μου! Σε ευχαριστώ που με θυμάσαι και να ξέρεις ότι σε θυμάμαι και εγώ. Προσπαθώ να είμαι καλά, για να μην με μαλώνεις. Απλά θέλει λίγο προσπάθεια παραπάνω, και γι'αυτό "λείπω" λίγο. Οι αγκαλίτσες σου πάντως με ξαναέφεραν και μου έφτιαξαν την ημέρα.:)) Ανταποδίδω "ζαλισμένος" ;) και με πολλά φιλάκιαααα!!

μαριάννα said...

Κι εγώ χάλια είμαι... αλλά δεν το ομολογώ για να μην πέσω. Όχι από πόνο έρωτα, αυτό το πέρασα. Πάμε για το επόμενο...:) Αλλά δεν αντέχω πια να έχω τέσσερις ζωές. Οι αγαπημένοι μου είναι σπαρμένοι σε τέσσερις χώρες. Είναι στιγμές που είμαι ψύχραιμη, είναι κι άλλες που με παίρνει από κάτω...
Βλέπεις κι εγώ τις θέλω τις αγκαλιές... ;)Φιλιά μάτια μου θλιμμένα... όλα καλά θα πάνε. Θα δεις...