Wednesday, December 13, 2006

ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!

Στη ζωή δε νομίζω η ευτυχία
να μας χαρίζετε έτσι απλά
κι αν μοιράζει αγάπη και λαχεία
μετά τους βάζει μια φωτιά.

Μα εγώ θα ονειρεύομαι ακόμα
κι εσένα θα βλέπω όπου κοιτώ
θα σε βρίσκω στης θάλασσας το χρώμα
στον ήλιο και στον ουρανό.
Θα σε βρω κι αν κοιτάξω το φεγγάρι
Θα σε βρω στης ζωής μου τις στροφές
και ας τρέχει ο χρόνος να μας πάρει
ό,τι αξίζει είν' οι στιγμές.

Στη ζωή δε νομίζω η ευτυχία
για μια ζωή να διαρκεί
κι αν πετάς μες τα σύννεφα τη μια
την άλλη θα βρεθείς στη γη.

Μα εγώ θα ονειρεύομαι ακόμα
κι εσένα θα βλέπω όπου κοιτώ
Θα σε βρίσκω στης θάλασσας το χρώμα
Στον ήλιο και στον ουρανό.
Θα σε βρω κι αν κοιτάξω το φεγγάρι
Θα σε βρω στης ζωής μου τις στροφές
και ας τρέχει ο χρόνος να μας πάρει
ό,τι αξίζει είν' οι στιγμές!!!

και μαζί σου έζησα απίστευτες στιγμές μάντυ μου,
γιαυτό θα "ονειρεύομαι" ακόμα!!! και θα σε "βρίσκω" παντού!!!

No comments: